Har suttit o grubblat mycket kring frågan syskonvagn eller inte? Lille E älskar fortfarande att åka vagn (åker hellre än går) o han sover fortfarande mitt på dagen. Men detta kan ändras fort…frågan är om han fortfarande VILL åka vagn i sommar o kommer han fortfarande att sova mitt på dagen?

Om vi nu kommer att köpa en syskonvagn så kommer det absolut bli en ”billig o bättre begagnad” men samtidigt så önskar jag en syskonvagn som är smidig o tar lite plats…o helt plötsligt så får man betala några tusenlappar till, något som jag inte känner mig så sugen på…

En kompis till mig har köpt en Phil&Ted som hon starkt rekomenderade. Men dom ligger på ett ganska högt pris (tycker i alla fall jag) även som begagnad, men uppfyller önskan om en smidig syskonvagn. Själv är jag lite mer inne på en babytravel som jag tycker verkar vara väldigt smidig (?) o är lite billigare…

En Phil&Ted…

…men vi får kanske helt enkelt vänta o se hur det blir. Kollar blocket o alla andra annonssidor o hoppas att kanske, kanske ramlar vi över en billig o bra syskonvagn?

