Jag har fått en underbara Blogg Award av;
Thaison – en mamma som bor i thailand o jag älskar att läsa om hennes o hennes familjs underbara liv där med sol o värme året om
Carolina – en bloggerska som skriver om sina fina barn, har massor av roliga tävlingar, o är en av dom bloggar som jag följt längst
Sagabus – nybliven tvåbarnsmamma till Sagabus o lillebror Noah även detta en blogg jag följt länge o som jag älskar
Ciliah – fina Ciliah som skriver underbart om sin familj, shopping o om dom fina barnkläder som hon själv syr till söta dotter Matilda

beautiful-blog-award_84080800

Instruktion; kopiera in awarden, länka till den du fått den av och ge den sen vidare till 7 andra bloggare och länka till dem + berätta 7 saker om dig själv – sprid lite glädje!

1. Ser fram emot denna sommar då lilla familjen kommer att bli fyra
2. Är en mamma som kanske shoppar lite för mycket barkläder (?)
3. Älskar denna årstid då snön försvinner o man har hela sommaren framför sig
4. Är en äkta kaffedrickare, o dricken kanske lite för mycket ibland?
5. Älskar massor med blommor, men kräver att dom ska vara lättskött
6. Älskar sötsaker i alla former (kanske lite mer nu när jag har bebis i magen)
7. Jag är FRUKTANSVÄRT nyfiken, tjuvöppnar julklappar om jag får chansen…

Tänkte sända denna vidare till några andra gravidbloggar som jag följer;
Carolina – En blogg som jag börjat följa nu för ett tag sedan. Älskar hennes sätt att skriva o att den uppdateras ofta med fina bilder.

Erika – ”Stolt mamma till Mira” o som väntar ett litet syskon som är beräknad att komma den 15 maj. Skriver om sin dotter , shopping o brukar visa Miras outfits.

Caroline – ”Rarelady” skriver om deras hus dom nyss köpt o om längtan efter bebisen (har bf bara dagarna innan mig, spännande!)

Emma – Mamma till Meja o nu snart också till en liten lillebror som är beräknad att komma den 23 juli. Skriver underbart om sin söta lilla dotter, hennes utveckling o självklart också om gravidteten.

Mammaflikkan – Ännu en gravidblogg som väntar bebis strax efter mig, spännande!

Tokmamman – Mamma till Felicia o bebisen i magen som är beräknad att komma den 4 september.

Lindisen – Mamma till Inez o gravid i vecka 28 med lillasyskonet. Uppdaterar ofta o brukar ha många shoppingtips o visa Inez ”dagens outfit”.

