Då drar jag igång en ny super rolig tävling. Denna gång i samarbete med Buaknallen.se där hittar man massor med roliga leksaker till jätte bra priser. Kanske behöver du lite nya uteleksaker? Eller varför inte överraska ditt barn, barnbarn eller vännens barn med någonting nytt o roligt?

OM BUAKNALLEN.SEVi är ett familjeföretag med en lång erfarenhet i leksaksbranschen. Vår målsättning är att ständigt hitta nya roliga produkter till bra priser och att alltid ha snabba leveranser. Sortimentet ökar hela tiden  det kommer  in nya roliga saker så besök oss ofta.

”Jag tävlar hos Edvinsmamma om ett presentkort värde 250 kronor hos Buaknallen.se. Var med o tävla här du med!”

Reglerna är enkla och alla kan självklart vara med och vinna!
För 1 lott; Gå in till Buaknallen.se o skriv i en kommentar om vad du skulle köpa för presentkortet om just Du blir den lyckliga vinnaren. Gör detta tillsammans med erat namn, mailadress och eventuellt bloggadress.

För 2 extra lotter; Så länkar ni också till tävlingen från eran blogg med tävlingsbilden o den kursiva texten nedanför (kolla också att länkarna fungerar). Har ni ingen blogg så mailar ni och tipsar minst 3 vänner om tävlingen plus att du skickar ett mail till mig (elinteg@hotmail.com) så jag vet att det är ”riktigt gjort”. Lämna sedan en till kommentar med länk till tävlingsinlägget eller skriv ”jag har tipsat genom mail”.

Tävlingen avslutas den 23 Juni klockan 21.00
Vinnare utses genom lottning.

Lycka till!

