I brist på bilder så bjuder jag på denna ”galna” bild på oss tre, hehe

Även om jag sovit ok inatt vaknade jag med lite feber. Nu efter att jag tvingat i mig lite frukost så mår jag lite bättre. Så det gäller att kurera sig med massor av te, c-vitamin och godis (tror att Karlson på takets medicinkur fungerar, haha).

Glad blir jag och mår genast lite bättre när jag ser att jag har fått tre till award! Fällde faktiskt en tår och blev rörd mitt i alla förkylningsklenhet. Och jag fick denna gång dessa fina motiveringar:

Darlingexpress: Elin måste vara en av Sveriges trevligaste småbarnsmammor. Hennes vänlighet lyser igenom skärmen.

Pyttianna; En mor till två otroligt söta och charmiga söner, hon berättar om sin och sina söners vardag! 

Beatrice: Mamma till två superfina killar – Edvin & Tore. Det går ju inte annat än älska Edvins ljusa lockar. En liten ängel!

