Har fått en jättefin award av söta Milla

Nu är det så att jag också ska berätta sju sanningar om mig själv. Jag har fått denna award förut (den kan du läsa här), men jag kan nog komma på sju nya sanningar att bjuda på…

1. Jag är riktigt mörkrädd och jag är nog mest rädd för sånt som inte finns…
2. När jag var liten ville jag bara ha ett barn nu kan jag tänka mig många
3. Jag vill gifta mig, men inte i kyrkan och hellst ett enkelt bröllop i hemlighet
4. Jag är otroligt tävlingsinriktad och är en riktigt dålig förlorare
5. Jag är starkt beroende av kaffe blir många koppar om dagen
6. Jag vill vara bra på nya saker direkt, annar tröttnar jag direkt
7. Jag har väldigt svårt att kasta bort saker för dom kan vara ”bra-att-ha

Jag skickar denna Award vidare till: Malin, Carolina, Agnes, Sara och Emelie

