Lille Es födelsedag, och den är ju värd att firas! Så idag startar jag upp en tävling där jag lottar ut en valfri tavla från ITA DESIGN ..

Jag tävlar inne hos EN POJKMAMMAS VARDAG om en valfri tavla från ITA DESIGN. Var med och tävla HÄR du också!

Reglerna är enkla och självklart kan alla vara med och tävla!
För 1 lott: Besök Ita Design och skriv i en kommentar till det här inlägget om vilken tavla ni önskar vinna om ni blir den lyckliga vinnaren.. Glöm inte att fylla i ditt namn, mailadress och eventuellt bloggadress.

För 2 lotter: Länka till tävlingen med bild och den kursiva texten under. Se till att länkarna fungerar. Skriv med länken till inlägget i samma kommentar. Har du inte någon blogg? Tipsa minst 5 vänner genom mail plus ett till mig (elinteg81@gmail.com). Skriv i kommentar ”jag har tipsat genom mail”.

För 3 lotter: Tipsa om tävlingen på din facebook sida och länka till tävlingen, glöm inte skriva med ditt facebooknamn/profillänk.

För 4 lotter: Gilla Ita Design på facebook (glöm inte att skriva med i kommentaren vad du heter på facebook)

Du bestämmer själv hur många lotter du vill ha och kan högst få fyra stycken. Skriv gärna alla lotter i samma kommentar.

Tävlingen avslutas den 7 juni klockan 21.00
LYCKA TILL ♥

