Har fått en söt avard av fina Beatrice.

Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award;
Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

1. När ingen ser eller hör mig… pratar jag galet mycket för mig själv.

2. Jag går aldrig hemifrån utan… min mobil, utan den är man väl naken?!

3. Min blogg heter som den gör för att jag… för att jag är en pojkmamma som skriver om våran vardag. Men tanken finns om en ny blogg i ett eget domän som kommer att heta något helt annat. Men vi får se om jag tar det klivet …

4. Om jag vågade skulle jag… slå ihjäl alla höstgetingar som kommer in alldeles själv utan att behöva springa efter hjälp.

5. Om tio år kommer jag att… fira min 40 årsdag (och hur gammalt lät inte det) ha 3 eller 4 barn, vara gifta (en hint till sambon) och ha en gård full av djur.

Nu skickar jag den här vidare till..
Fröken M, Malin, Erika, Johanna och Alfva

