Börjar dagens med gårdagens shopping. Bloggen ville inte alls samarbeta med mig igår så det blev en ofrivillig liten bloggpaus som varade en kväll. Men jag erkänner. Jag är glad över att den verkar fungera idag igen! bloggberoende?

I alla fall fick lite smått och gott följa med hem från ikea. Lampa till Edvins rum (och vi fortsätter med molntemat där inne. första tanken var en ”sol-lampa”, men nä det kändes som att den gav ett dåligt sken?!). Hatthylla, skoställ, krokar till hallen, porslin och glas till köket, spegel till sovrummet, förvaringslådor och en massa mer. Ändå fick vi inte med oss allt det som vi hade skrivit ner på lappen …

… och självklart shoppades det lite till. Vita basbodys från Lindex. Smink från Hm. Och en liten påse med kläder från polarn fast jag hade bestämt mig för att inte köpa nåt. Bara titta. Hur tänkte jag där egentligen? Skyller på den jätte trevliga personalen och att kläderna faktiskt var på rea … (bild kommer sen)

