Tack för alla fina kommentarer, meddelanden på facebook och sms. Ni är underbara! Och utan mina underbara guldklimpar och finaste sambo skulle allt vara mycket, mycket jobbigare

Tanken var faktiskt att jag denna vecka skulle släppa ”bomben” om varför jag varit världens sämsta bloggare. Det för att jag varit förbannat gravidtrött och all min lediga tid gått åt till att sova, sova, sova.

Men nu blev det inte så. Istället blev det tråkiga nyheter. För i vecka 11+1 hände det som man inte vill ska hända. Men sånt händer. Även om man tror att det aaaaldrig ska hända mig så händer det ändå.

Nu med lite mer energi då gravidtröttheten är som bortblåst. Knaprande på mina järntabletter. Sjukskriven en vecka. Och inte ens är lite sugen på rödlök längre så ska jag passa på att storstäda huset medan ungarna inte är hemma. Det känns som den perfekta terapin just nu ….

