Jag har tidigare skrivit om ”Säkerhetsbälte för barn i kundvagn” o har nu fått den stora äran att lotta ut en till någon av er i samarbete med Sakfrabriken.se.

”Jag är med och tävlar hos Edvinsmamma om ett ‘Säkerhetsbälte för barn i kundvagn’ i samarbete med Sakfabriken.se. Var med och tävla HÄR du med!”

Reglerna är enkla och alla kan självklart vara med och vinna!
För 1 lott; Titta in till Sakfabriken.se och anmäl er till deras nyhetsbrev (kontrolleras sen att det är gjort, så lämna samma mail-adress i kommentaren). Skriv sedan också i en kommentar om vad ni gillar mest i deras webbutik. Gör detta tillsammans med erat namn, mailadress och eventuellt bloggadress.

För 2 lotter; Så länkar ni också till tävlingen från eran blogg med tävlingsbilden o den kursiva texten nedanför. Har ni ingen blogg så mailar ni och tipsar minst 4 vänner om tävlingen plus att du skickar ett mail till mig (elinteg@hotmail.com) så jag vet att det är ”riktigt gjort”. Lämna sedan en till kommentar med länk till tävlingsinlägget eller skriv ”jag har tipsat genom mail”.

Tävlingen avslutas den 8 April klockan 21.00
Vinnare utses genom lottning.

Lycka till!