Det är en ära att få presentera en tävling i samarbete med Ekokul.se. Där hittar man roliga, coola o annorlunda leksaker som även är ekologiska. Kan det bli bättre?

Denna gång lottar jag ut en valfri Happy Mais mellanbox (finns att välja mellan mellanbox, småkryp, dekorera, bondgård och far & flyg), någonting som är lika roligt att pyssla med för barnet som för föräldern.

”Jag tävlar hos Edvinsmamma om en valfri Happy Mais Mellanbox
i samarbete med Ekokul.se. Var med o tävla HÄR du med!”

Reglerna är enkla och alla kan självklart vara med och vinna!
För 1 lott; Svara på frågan ”Vad Happy Mais är gjort av? svaret hittar du inne hos Ekokul.se. Bli fan till Ekokul.se på facebook plus skriva i en kommentar vilken Happy Mais Mellanbox du önskar om du blir den lyckliga vinnaren. Gör detta tillsammans med erat namn, mailadress och eventuellt bloggadress.

För 2 extra lotter; Så länkar ni också till tävlingen från eran blogg med tävlingsbilden o den kursiva texten nedanför (kolla också att länkarna fungerar). Har ni ingen blogg så mailar ni och tipsar minst 4 vänner om tävlingen plus att du skickar ett mail till mig (elinteg@hotmail.com) så jag vet att det är ”riktigt gjort”. Lämna sedan en till kommentar med länk till tävlingsinlägget eller skriv ”jag har tipsat genom mail”.

Tävlingen avslutas den 7 Maj klockan 21.00
Vinnare utses genom lottning.

Lycka till!