Ny tävling och denna gång lottar jag ut en valfri filt från Pledd.net. Där hittar man superfina namn filtar som man kan köpa till sitt lilla barn, eller kanske känner ni någon som just fått barn?

Om PLEDD.NETEn perfekt dop present och en minnessak för hela livet! Det är en underbar present och en jättebra minnessak som förevigar den speciella stunden när barnet födds. Du kan skänka den till en nyfödd och dess föräldrar som present till födelsedag, namndag eller dop. På den fina filten kan det finnas de viktigaste uppgifterna om dess lilla ägare! Följande uppgifter kan fås på filten; Barnets namn, födelsedatum, födelsetimma, vikt, längd, dedikation.

”Jag tävlar inne hos Edvinsmamma om en babtfilt från Pledd.net. Var med och tävla HÄR du med! Tävlingen avslutas den 10/8 kl 21.00″

Reglerna är enkla och alla kan självklart vara med och vinna!
För 1 lott; Gå in till Pledd.net o skriv i en kommentar om vilken filt du skulle vilja vinna o vilken du skulle ge den till om du blev den lyckliga vinnaren. Gör detta tillsammans med erat namn, mailadress och eventuellt bloggadress.

För 3 lotter; Så länkar ni också till tävlingen från eran blogg med tävlingsbilden o den kursiva texten nedanför (kolla också att länkarna fungerar). Har ni ingen blogg så mailar ni och tipsar minst 5 vänner om tävlingen plus att du skickar ett mail till mig (elinteg@hotmail.com) så jag vet att det är ”riktigt gjort”. Glöm inte att skriva med länken till tävlingsinlägget eller skriv ”jag har tipsat genom mail” om ni gjort det.

Tävlingen avslutas den 10 augusti klockan 21.00
Vinnaren utses genom lottning.

LYCKA TILL!