Har fått äran att dra igång en tävling i samarbete med Småtting.se. En av mina favoritbutiker på nätet. Där hittar man fina kläder från Ej sikke lej, Frithiof, HJORTH, JNY design, Kavig, Mala, Moonkids, Plastisock med flera…

OM SMÅTTING.SE; Detta är barnklädes-butiken för dig som gillar coola barnkläder i retro-stil. Vi strävar efter att erbjuda ett stort urval av unisex-barnkläder från svenska och danska märken men naturligtvis även en del barnkläder speciellt för pojkar och flickor. Här kan du alltid finna bra erbjudanden på spännande barn- och babykläder.

 ”Jag tävlar hos En pojmammas vardag om ett presentkort värde 250 kronor hos Småtting.se. Var med och tävla här du med!”

Reglerna är enkla och alla kan självklart vara med och vinna!
För 1 lott; Gå in till Småtting.se och skriv i en kommentar till detta inlägg om vad du skulle köpa för presentkortet om du blir den lyckliga vinnaren. Bli också ett fan till dom på facebook (har du inte facebook kan du istället prenumerera på deras nyhetsbrev). Gör detta med ditt namn, mail och eventuellt bloggadress.

För 3 lotter; Så länkar ni också till tävlingen från eran blogg med tävlingsbilden o den kursiva texten nedanför (kolla också att länkarna fungerar). Har ni ingen blogg så mailar ni och tipsar minst 5 vänner om tävlingen plus att du skickar ett mail till mig (elinteg@hotmail.com) så jag vet att det är ”riktigt gjort”. Glöm inte att skriva med länken till tävlingsinlägget eller skriv ”jag har tipsat genom mail” om ni gjort det.

Tävlingen avslutas den 19 oktober klockan 21.00
Vinnaren utses genom lottning.

LYCKA TILL!