Dags en ”favorit i repris” då jag har fått äran att återigen få lotta ut ett valfritt nappaket i samarbete med NAMNNAPPEN.SE.

OM NAMNNAPPEN.SE; En Namnnapp är en kvalitetsnapp som du kan få graverad, antingen med ditt barns namn eller en annan självvald text. Som småbarnsmamma vet jag hur viktigt det är med kvalitet och därför kan man bara köpa nappar från de ledande nappproducenterna i Europa och USA hos Namnnappen.se. Alla våra nappar är i godkänd EU Standard EN1400 och innehåller inte PVC och phtalater.

Jag tävlar inne hos En pojkmammas vardag om ett valfritt paket nappar från Namnnappen.se. Tävlingen avslutas den 27 januari klockan 21.00

Reglerna är enkla och självklart kan alla vara med och tävla!
För 1 lott: Gå in till Namnnappen.se och skriv i en kommentar till detta inlägg om vilka nappar du önskar om du har turen att vinna och vem som skulle få dom. Glöm inte att fylla i ditt namn, mailadress och eventuellt bloggadress.

För 2 lotter: Länka till tävlingen med bild och den kursiva texten under. Se till att länkarna fungerar. Skriv med länken till inlägget i samma kommentar. Har du inte någon blogg? Tipsa minst 3 vänner genom mail plus ett till mig (elinteg@hotmail.com). Skriv i kommentar ”jag har tipsat genom mail”.

Tävlingen avslutas den 27 januari.
LYCKA TILL ♥