Då startar jag igång en till toppen tävling i samarbete med Fröken Linnea. Denna gång lottar jag ut antingen en brödlåda eller ett tidningsställ. Vinnaren själv bestämmer vilket pris den önskar!

OM FRÖKEN LINNEA; Vår lilla butik ligger i hjärtat av SoFo, mitt på Södermalm i Stockholm. Fröken Linnea är fylld av lantlig och romantisk inredning. Butiken har en alldeles egen blandning av shabby chic, romantik, och spännande inslag från Mellanöstern. Vi är ständigt på jakt efter fina saker och plockar bara det bästa från varje leverantör, för att kunna ge dig och ditt hem en unik stil. Utbudet i butiken respektive webbshop kan variera och är inte alltid detsamma. Vi vill att ett besök i vår butik/ webbshop ska inspirera till nya idéer för ditt hem!

Jag tävlar inne hos EN POJKMAMMAS VARDAG om en brödlåda eller ett tidningsställ från FRÖKEN LINNEA. Tävlingen avslutas den 12 mars klockan 21.00.

Reglerna är enkla och självklart kan alla vara med och tävla!
För 1 lott: Skriv i en kommentar till det här inlägget om du önskar en brödlåda eller ett tidningsställ om just DU blir den lyckliga vinnaren. Anmäl dig också till Fröken Linneas nyhetsbrev. Glöm inte att fylla i ditt namn, mailadress och eventuellt bloggadress.

För 2 lotter: Länka till tävlingen med bild och den kursiva texten under. Se till att länkarna fungerar. Skriv med länken till inlägget i samma kommentar. Har du inte någon blogg? Tipsa minst 3 vänner genom mail plus ett till mig (elinteg@hotmail.com). Skriv i kommentar ”jag har tipsat genom mail”.

För 3 lotter: “Gilla” Fröken Linnea på facebook. Glöm inte att skriva med vad du heter på facebook.

För 4 lotter: Tipsa om tävlingen på din facebook sida och länka till tävlingen, glöm inte skriva med ditt facebooknamn/profillänk.

Du bestämmer själv hur många lotter du vill ha och kan högst få fyra stycken. Skriv gärna alla lotter i samma kommentar.

Tävlingen avslutas den 12 Mars klockan 21.00
LYCKA TILL ♥