Jag har ett nytt roligt samarbete med Smultronbyn Träleksaker. En av mina absoluta favoritbutiker. Där hittade man massor av roliga, pedagogiska träleksaker och färgglada mössor. Denna gång ska jag få lotta ut en piratkoffert eller en doktorsväska till någon av er!

”Jag tävlar inne hos EN POJKMAMMAS VARDAG om en piratkoffert eller en doktorsväska från SMULTRONBYN TRÄLEKSAKER. Var med och tävla HÄR du också!”

Reglerna är enkla och självklart kan alla vara med och tävla!
För 1 lott: Skriv i en kommentar till det här inlägget om Du skulle vilja vinna en piratkoffert eller en doktorsväskaGlöm inte att fylla i ditt namn, mailadress och eventuellt bloggadress.

För 2 lotter: Länka till tävlingen med bild och den kursiva texten under. Se till att länkarna fungerar. Skriv med länken till inlägget i samma kommentar. Har du inte någon blogg? Tipsa minst 5 vänner genom mail plus ett till mig (elinteg@hotmail.com). Skriv i kommentar ”jag har tipsat genom mail”.

För 3 lotter: “Gilla” Smultronbyn träleksaker på facebook. Glöm inte att skriva med i kommentaren vad du heter på facebook.

För 4 lotter: Tipsa om tävlingen på din facebook sida och länka till tävlingen, glöm inte skriva med ditt facebooknamn/profillänk.

Du bestämmer själv hur många lotter du vill ha och kan högst få fyra stycken. Skriv gärna alla lotter i samma kommentar.

Tävlingen avslutas den 25 April klockan 21.00
LYCKA TILL ♥